Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

ΠλΕκΩ πΛεΚω 2013-2014

Καλημέρα στην γειτονιά μου και σε όλους φυσικά, πω πω πω
μα πόσο καιρό έχω να γράψω εδώ.......    :(
Η αλήθεια είναι πως όλο το καλοκαίρι δεν δημιούργησα σχεδόν τίποτα, εκτός από 
υπέροχες στιγμές με τον μπόμπιρά μου, τον άντρα μου, με φίλους....όποτε
ήταν αυτό δυνατό....και πολλή δουλειά.
Τα βράδια περνούσα που και που από την γειτονιά να σας δω αλλά.....
ναι ναι το ξέρω, είμαι καιρό απούσα....  :(
Σας εύχομαι να είστε όλοι καλά, να έχετε καλό χειμώνα (θα σφίξουμε πολύ τα δόντια φέτος)
και να περνάτε όσο πιο καλά μπορείτε.
Δειλά δειλά λοιπόν έφτιαξα αυτό το σκουφί χθες για μια 
μελλοντική μανούλα!
Θα πλεύσει μακριάαααα προς την Κρήτη, της εύχομαι τα καλύτερα!!!!

Ταράμμμμμμ






2 σχόλια:

  1. Βρε! Βρε! Σαν τα χιόνια!!!
    Απίθανη η δημιουργία σου, κούκλα μου!
    Το 'χεις!!
    ;-)
    Καλή εβδομάδα!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχαχαχχα ναι ναι, μόνο σαν τα χιόνια!!!????
    Καλημερούδια καλή εβδομάδα και σε ευχαριστώ πολύ!!!!
    Πάντως τη μια το'χω την άλλη το χάνω......δε βαριέσαι :D
    Φιλιά και από μέναααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τεντωμένος χρόνος

Στο αποκορύφωμα της αγάπης  με ένα σπίτι γεμάτο πιτσιρίκια,  Ο χρόνος δε φτάνει... θέλεις να τα προλάβεις όλα,  αυτά που &qu...