Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Καλώς ήρθες πεταλουδίτσα μου...οι κορδέλες μου και τα κοκαλάκια μου...


Καλώς ήρθες πεταλουδίτσα μου... 

Αγαπημένο μου ιστολόγιο και αγαπημένη blogoγειτονιά μου,
τον τελευταίο καιρό καταπιάνομαι με χειροτεχνίες, με κατασκευές,
παλεύω στην κουζίνα μου, φτιάχνω τα κέικ δυο δυο....
κοιμάμαι πολύ λιγότερο και έχω μια 
παράξενη διάθεση για δημιουργία αφού είμαι πολύ 
χαρούμενη που μεγάλωσε η αγκαλιά μου με το 
νέο μας μέλος, την μπουπούκα μας 
που ήρθε στον κόσμο στις 29/7!


Έτσι λοιπόν, με αυτήν την αλλαγή βάλαμε κι άλλα χρώματα στον καμβά,
ροζ, μωβ, φουξ....και κάνουμε τρελές μίξεις σε όλα τα επίπεδα,
Η χαρά και η ευγνωμοσύνη μου για αυτά τα δώρα που μου
έδωσε ο Θεός είναι απέραντη!!!


Έχω τρελαθεί..με την καλή έννοια φυσικά το ίδιο και τα
κοκαλάκια της μπέμπας μου και αυτό γιατί έχουμε μαλλί!
Πολύύύύ μαλλίίίίίί!!!!!! 
Έτσι κι εγώ είμαι με τα κόψε/ράψε, φιόγκους, κορδέλες και χαντρούλες
glitter και έμπνευση, πάντα με τον γιο φυσικά, ο βοηθός μου
σε όλα, που αγαπάει την αδερφή του και της φοράει όλα τα κοκαλάκια μαζί, το κεφάλι
της μοιάζει γεμάτο με μπικουτί (θα τα χρειαστούμε κι αυτά μάλλον) και τα
γέλια δεν λείπουν ποτέ! <3




1 σχόλιο:

Τεντωμένος χρόνος

Στο αποκορύφωμα της αγάπης  με ένα σπίτι γεμάτο πιτσιρίκια,  Ο χρόνος δε φτάνει... θέλεις να τα προλάβεις όλα,  αυτά που &qu...