Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Παιδικό δωμάτιο-τοιχογραφία(Δάσος)

Καλημέρα σε όλους/ες,
ελπίζω να σας βρίσκω καλά και σήμερα!
Αφού δεν έχω φτιάξει τίποτα νεότερο τελευταία, σκάλισα λίγο τον σκληρό και ξέθαψα παλιές φωτογραφίες από δημιουργίες.
Είπα λοιπόν να σας τις παρουσιάσω! 
Και βουαλά, η πρώτη μεγάλη τοιχογραφία που επεχείρησα να κάνω, με ελεύθερο χέρι πάντα διότι είμαι αυτοδίδακτη και δεν έχω κάνει ούτε ένα μάθημα για τεχνικές(δυστυχώς), με ακρυλικά και πλαστικά χρώματα. Το σούπερ δωμάτιο είναι των δύο μπόμπιρων της φίλης μου Νάσιας. Η τοιχογραφία όμως έγινε δώρο εν αναμονή του πρώτου γιου Μιχάλη, τώρα το χαίρονται και οι δύο φυσικά, Μιχάλης και Κωνσταντίνος!!!

Βέβαια έχω και άλλες που είναι ολοκληρωμένη η εικόνα αλλά που ειναι που είναι.....όταν τις βρω θα τις συμπληρώσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τεντωμένος χρόνος

Στο αποκορύφωμα της αγάπης  με ένα σπίτι γεμάτο πιτσιρίκια,  Ο χρόνος δε φτάνει... θέλεις να τα προλάβεις όλα,  αυτά που &qu...