Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Στεφάνια που καλώς ορίζουν την Άνοιξη και προμηνύουν το Πάσχα(Spring-Easter wreaths)

Καλησπέρα σε όλους, εύχομαι να σας βρίσκω καλά, να ξέρετε ότι περνάω από τα blogo-σπιτα σας και σας βλέπω αλλά ο χρόνος μου τελευταία είναι περιορισμένος τόσο που έχω αφήσει τις χειροτεχνίες πολύυυυ πίιιισω και πάνω στον πάγκο μου..... :)))
Τέλος πάντων μόλις τώρα έφτιαξα στα γρήγορα τρία στεφανάκια και σας τα παρουσιάζω, το μωρό κοιμάται ακόμα και ο καφές μου με περιμένει....

Στεφάνια λοιπόν, που μας καλώς ορίζουν την Άνοιξη και προμηνύουν το Πάσχα,
έτοιμα να στολίσουν τις πόρτες μας και να υποδεχθούν με αγάπη φίλους και συγγενείς!!!
Ελπίζω να σας αρέσουν.








2 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα κι εγώ!Τα στεφανάκια σου είναι πολύ γλυκά και άκρως ανοιξιάτικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τεντωμένος χρόνος

Στο αποκορύφωμα της αγάπης  με ένα σπίτι γεμάτο πιτσιρίκια,  Ο χρόνος δε φτάνει... θέλεις να τα προλάβεις όλα,  αυτά που &qu...