Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Βραχιόλι από σωληνοειδές σύρμα.



8 σχόλια:

  1. Τι όμορφο Beezy μου!
    Συγχαρητήρια!

    Φιλάκια στον καπετάνιο και σε εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ, τα φιλάκια στον καπετάνιο θα τα δώσω διπλά :)))
      :*
      Σμουτς!!!!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Έλενα μου! Το βραχιόλι σου είναι πανέμορφο και πρωτότυπο!! Να'χουμε μια υπέροχη εβδομάδα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλενα μου, να εισαι καλά και Αμήν!...να έχουμε μια καλή εβδομάδα εμεις και όλος ο κόσμος!!!
      Σμουτς!!!

      Διαγραφή
  3. Καλώς σε βρίσκω Έλενα!
    Το βραχιόλι σου είναι πολύ όμορφο και ασυνήθιστο! Μπράβο σου!!!
    Αυτό το σωληνοειδές σύρμα από που το παίρνουμε;
    Καλή δημιουργική συνέχεια!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ειρθες Χρυσούλα και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
      Εγώ το προμηθεύομαι από το http://pacoartcenter.gr/store/home.php?cat=457 ο σύνδεσμος θα σε πάει απευθείας εκεί. Καλές δημιουργίες και σε σένα!!!!!
      :)))

      Διαγραφή

Τεντωμένος χρόνος

Στο αποκορύφωμα της αγάπης  με ένα σπίτι γεμάτο πιτσιρίκια,  Ο χρόνος δε φτάνει... θέλεις να τα προλάβεις όλα,  αυτά που &qu...