Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Σκουλαρίκια "λευκά μπουκετάκια" από πηλό ultra light.



Καλημέρα και καλό μήνα σε όλο τον κόσμο!
Σήμερα είναι μια όμορφη μέρα επιτέλους, ο ήλιος μας θυμήθηκε και νομίζω πως το καλοκαίρι έρχεται σιγά σιγά....γι' αυτό κι εγώ σας παρουσιάζω τα νέα μου μπιζουδάκια που έφτιαξα χθες το βράδυ με ένα διαφορετικό προϊόν το οποίο είναι μεν πηλός αλλά ελαφρύτερος για δημιουργία μεγαλύτερων αντικειμένων. Είναι ο πηλός Sculpey Ultra Light της εταιρίας Polyform Products Co. www.sculpey.com  και ομολογώ πως μου άρεσε πάρα πολύ. Μετά το ψήσιμο μπορεί να βαφεί όμως εγώ το άφησα λευκό γιατί μου έφερε το καλοκαίρι η όψη του!
Ταράμμμμ.....




3 σχόλια:

  1. Καλό μήνα!!! Απίστευτα είναι! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλύκα τα σκουλαρίκια σου,είναι πολύ όμορφα και χωρίς να τα βάψεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια κορίτσια!!! Να έχουμε όλοι έναν καλό μήνα!!!!!
    Φιλιάαα!!!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τεντωμένος χρόνος

Στο αποκορύφωμα της αγάπης  με ένα σπίτι γεμάτο πιτσιρίκια,  Ο χρόνος δε φτάνει... θέλεις να τα προλάβεις όλα,  αυτά που &qu...