Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Καλό μου ξεχασμένο ιστολόγιο...



Καλό μου ξεχασμένο ιστολόγιο...
δε σε ξεχνώ...τον τελευταίο χρόνο όμως δεν έχω και πολύ
χρόνο, αυτόν όμως που έχω τον καταναλώνω με τα μπουμπούκια μου
και έχω μαζέψει αρκετό υλικό για να σας παρουσιάσω, από εμπειρίες, καταστάσεις έως χειροτεχνίες και πράγματα πλέων ροζ εκτός από γαλάζια, μπλε και πράσινα...!
...διαπίστωσα σήμερα με λύπη ότι έχω να γράψω 
από πέρυσι τέτοια εποχή. Αυτό πρέπει να αλλάξει, αν και τώρα πια είμαι +1 full time mommy!
Παρ' όλα αυτά ελπίζω η γειτονιά μου να είναι καλά και 
γεμάτη υγεία και δημιουργικότητα. Σας φιλώ και σας σκέφτομαι!!!

Υ.Γ. Θα επανέλθω με νέα διάθεση σύντομα! ;)

2 σχόλια:

  1. Αχ, πολύ χάρηκα που είδα ανάρτησή σου!
    Εγώ απείχα 6 μήνες και γύρισα χθες!
    Χαίρομαι που είσαι καλά! Όταν καταφερνεις να ξεκλέβεις λίγο χρόνο, ελπίζω να απολαμβάνουμε τις δημιουργίες σου!
    Φιλιά πολλά!
    Καλές γιορτές!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά και σε σας, ελπίζω η αποχή να ήταν για καλό ;) και να μπορούμε όλοι να ξεκλέβουμε λίγο χρόνο και να τα λέμε στην blogoγειτονιά μας :) Φιλιά πολλά κι από μένα!!!!!

      Διαγραφή

Τεντωμένος χρόνος

Στο αποκορύφωμα της αγάπης  με ένα σπίτι γεμάτο πιτσιρίκια,  Ο χρόνος δε φτάνει... θέλεις να τα προλάβεις όλα,  αυτά που &qu...